ادبیات - شعر ـ شعر نو - دیوان اشعار شاعران

ـ دیوان اشعار شاعران ایران

ادبیات - شعر ـ شعر نو - دیوان اشعار شاعران

ـ دیوان اشعار شاعران ایران

اشعار خودم

         بامن حرف بزن  

با من حرف بزن که خسته ام  

لبخند بزن دل شکسته ام 

 ناز نکن تنهام نذار ،نرو  

ازهمه بریده و دل به تو بسته ام  

غریبم و عاشقم و ساده 

 بی خیال زندگی تا به خیالت رفته ام 

 دوستت دارم ، عاشقتم ، خرابتم 

 اینو هزار بار گفته ام  

نفسم گرفت باز از غم نبودنت  

رفتی و بعد تو به پای غم نشسته ام   

 

 

 

 

 

 

       رد پای  تو

 

 هرچه عشق است در نگاه توست   

هر چه مهر است در صدای توست  

عاشق و اسیر و سر سپرده  

 هرچه هست رد پای توست   

افسونم می کند نرگس چشم سیاهت  

وقتی نگاهم در نگاه ی توست  

 

در یاب مرا مهربان من  

 

که این دل تا ابد در وفای توست 

 

 ای که رسوایی من ،خبر خوب تواست   

 

 

 

 

 

             رسوایی

 

اوج بد نامی من خبر خوب تو است  

 

 

وقت آن است که از عشق تو بیمار شوم  

 

 

چونکه بیماری من خبر خوب تو است 

 

 

 خوش به حالت ، ببین چه تنها شدم  

 

 

ای که تنهایی من خبر خوب تو است  

 

 

غم مخور بخند که نابود شدم 

  

 

 ای که نابودی من خبر خوب تو است  

 

 

 

شب بی تابی من خبر خوب تو است  

 

 

مرگ و ناکامی من خبرو خوب تواست  

 

 

من بخاطر دل تو ویران شدم 

 

 

 چونکه ویرانی من خبر خوب تو است 

 

 

 

بانو  

 

 

بانو من عاشقترینم  

 

دلداده ی دل پاکترینم  

 

گفتم بانو ساده گفتم  

 

سخت نگیر ساده بگیر ساده ترینم  

 

دل در عطش عشق تو سوخت  

 

من سوخته ی دل سوخته ترینم 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
وسوسه زنانه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

علی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:31

سلام شعرها تو بد نیست شعر های بیشتری بذارید

نیما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

علی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00

با سلام خدمت شما شعرها تان خوب است اما لطفآ از اشعار سهراب سپهری هم در وبلاگ تان قرار دهید

حامد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:05

سلام لطفا دیوان اشعار فروغ فرخزاد رو هم تو وبلاگتون بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد